Enne Levorgi sisse istumist sosistab eelarvamus kõrva, et see nüüd küll mingi kalamehe auto pole. Okei, pidev nelikvedu on tal küll, aga kliirens on nagu sõiduautol ja mõõtmed ei tundu väljast vaadates ka miskit erilist. Pealegi, mootor vaid 1,6-liitrine... Miks me selle mudeli peale üldse aega raiskame, küsib pessimist minu sees.

Pessimist tõmbab saba häbelikult jalge vahele umbes pool minutit pärast Levorgiga kohalt võtmist. Eestis Levorgile ainsana saada oleval 1,6-liitrisel turboboksermootoril on võimsust 170 hj ning seda on igast otsast tunda ka kolmekesi ja asju täis tuubitud autos sõites. Kui valida tavapärase asemel Sport-režiim, on täiesti võimalik lasta kiirendusel ennast istmesse suruda. 

Edasi lugemiseks telli ajakiri Kalale