Subaru XV on turul alates 2012. aastast ning tänavuse nn facelift’iga uuendati põhjalikult salongi. Välimuse kallale polnud erilist põhjust minna, sest kasutajad on sellega seni vägagi rahul olnud.

Uus XV näeb nüüd seest välja nagu klass kallim ja suurem auto, samuti on märgatavalt vähenenud sõidumüra ja vedrustus on märksa mugavam. Nagu Subaru kallimatel mudelitel, on ka sellel nüüd 7-tollise puuteekraaniga multimeediakeskus, mis võimeline vastu võtma nii tava- kui digisignaali.

Tootja nendib, et XV ostja erineb mõnevõrra tavapärasest Subaru sihtrühmast – ta elab pigem linnas ning on suurema tõenäosusega naisterahvas. Ja miks ka mitte, sai ju XV Euro NCAP turvatestis 5 tärni ja muu hulgas ka testi tegemise ajal läbi aegade parima tulemuse laste ohutuse kategoorias.

See ei tähenda siiski, et XV oleks naisteauto. Pisikesest punasest punnist, mis kõlbab ainult linnas kasutada, on asi kaugel: XV on äratuntavalt Subaru, püsiva nelikveoga, kiire minekuga, madala raskuskeskmega ja seega püsib eeskujulikult teel. Lisaks veel oma segmendi kõrgeim, 220 mm kliirens, ohtralt mõnusaid lisasid ka madalaimas varustusklassis ning tulemus sobib Eesti lumiste, lörtsiste ja jäiste oludega lausa suurepäraselt.

Edasi lugemiseks telli ajakiri Kalale